Studii de piata

Studii de piata

Ricerche di mercato

Cercetarea pieței se referă la definirea structurii unei piețe și la studiul și analiza comportamentelor exprimate și a proceselor decizionale ale consumatorilor.

Ele reprezintă o sursă de informare pentru cei care, în cadrul unei companii care produce bunuri sau servicii, trebuie să ia decizii de marketing și trebuie să evalueze perspectivele de internaționalizare.

Pornind de la produsul sau sectorul, cercetarea de marketing descrie o imagine completă a pieței țintă și a sectoarelor cu cele mai bune oportunități de afaceri.

Toate aceste informații îi ajută pe antreprenori să evalueze opțiunea privind internaționalizarea afacerii lor și să transforme ideile comerciale în utilitatea produselor.

Soluțiile identificate pentru a satisface nevoile IMM-urilor au fost proiectate de EPC pentru a furniza date, documentație tehnică și pentru a da răspunsuri clare companiei.

Dispensați informații pe piețele europene (România, în special) și internaționalizare este una dintre cele mai importante repere ale EPC firmei, care realizează toate tipurile de cercetare de piață, calitative, cantitative, de toate dimensiunile, cu diferite specializări sectoriale și a doua nevoile companiei italiene.

În cazul anchetelor cantitative, Euroteam respectă regulile precise de eșantionare din cadrul universului considerat, pentru a extinde rezultatele obținute acelei părți a clienților care nu au contactat direct.

Mai mult, responsabilitatea EPC este de a instrui personalul implicat în interviuri prin intermediul unor briefing-uri precise, în care indică obiectivele și caracteristicile anchetei care urmează a fi desfășurată.

În general, cercetarea conține o analiză statistică a sectorului, o descriere detaliată a producției interne a companiei (profilare concurentilor nou-veniti viitor), o analiza SWOT privind oportunitățile teritoriale, analiza cluster, informații despre scenarii procesele de dezvoltare a pieței și sectoriale, poziționarea, benchmarkingul, un sondaj al comportamentului consumatorilor, metodele, motivațiile de cumpărare și nivelurile de satisfacție a clienților.
Pe lângă aceste aspecte doar cognitive, studiul sectorului identifică variabilele care captează cel mai bine capacitatea unei companii de a produce venituri, care nu trebuie înțelese ca venituri efectiv realizate, ci ca cele mai probabile venituri pentru companie.

Rezultatul căutării este exprimat în primul rând comandat în procesare a datelor și apoi, în raportul final examinarea situației industriei (constând din costurile de produse locale, cadrul competiției locale și străine, costurile de transport, canale de distribuție, târguri , publicații de specialitate, segmentarea pieței) și orice alte informații solicitate de compania italiană. Indexul de căutare poate fi standard sau convenit anterior cu clientul.

EPC Professional Studio se angajează, de asemenea, să prezinte o prezentare orală a rezultatelor, de asemenea, pentru a defini eventualele continuări ale investigațiilor.